Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Είμαι ο designer του εαυτού μου.

Εκτός από κύριος-α του εαυτού μου, λόγω του συνδρόμου «άδειας τσέπης» θα γίνω και ο designer του εαυτού μου. Τι εννοώ; Ότι θ’ αρχίσω να αγοράζω περιοδικά Burda θα ξετρυπώσω και την ραπτομηχανή της μαμάς και θ’ αρχίσω τις χειροτεχνίες. Ε, εντάξει, αν δεν τα καταφέρω και πολύ καλά, υπάρχουν πολλές καλές κυρίες στην περιοχή μου (και τη δική σας) που με ένα σχέδιο από τα εν λόγω περιοδικά κάνουν θαύματα.  

Τι είπαμε κι άλλες φορές; Δεν υπάρχει λόγος να μας πιάνει κατάθλιψη που δεν έχουμε τη δυνατότητα να αγοράσουμε ό, τι βλέπουμε σε περιοδικά και επιδείξεις. Lets be honest girls, και προ κρίσης, πολλές από μας δεν ήμασταν αγκαλιά με τα μωβ χαρτάκια (ευρώ), ούτε καν με τα κίτρινα. Οπότε δεν χαλιόμαστε όταν βλέπουμε τις βιτρίνες ως αξιοθέατο. Εφευρετικότητα χρειάζεται. Κατεβάστε λοιπόν ιδέες για να κάνετε το στυλ σας αξιοζήλευτο χωρίς τα μαγικά χαρτάκια- ή έστω με λίγα από αυτά.

Τέλος, το αποφάσισα. Θα κάνω ξανά μόδα την μοδίστρα της γειτονιάς. Εξάλλου, τι πιο ωραίο από ένα ρούχο που φτιάχτηκε αποκλειστικά για σένα, στα μέτρα σου και με το γούστο σου. 

Συνεχίστε να βλέπετε περιοδικά, sites και ό, τι άλλο σας βοηθά να ενημερώνεστε για τη μόδα. Μην ξεχνάτε όμως ότι όλα μπορούν να γίνουν και δικά σας. Πάρτε τις φίλες και κάντε εξορμήσεις σε μαγαζιά με υφάσματα και αξεσουάρ ραπτικής. Θα μείνετε έκπληκτες με τις αλλαγές που μπορείτε να κάνετε  ακόμη και σε ρούχα που έχετε ήδη βάζοντας κάτι extra πάνω τους.


Γιατί και η Coco έτσι δεν ξεκίνησε άλλωστε; Καλά ας μην το παρακάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου