Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Δεν είμαι για μόνιμη σχέση. Είμαι παντρεμένη με την HERMES.

Όπως καλά καταλάβατε, μιλάμε για την τσάντα είδωλο. Την τσάντα που θα γυρνούσες να κοιτάξεις σαν ξελιγωμένη αν περνούσε από μπροστά σου. Δεν το έχω χάσει ακόμη τελείως, δεν εννοώ μόνη της, αλλά στο τυχερό χέρι κάποιας. 

Η οικογένεια Hermes μετακόμισε από τη Γερμανία στη Γαλλία το 1828, και το μαγαζί, που έγινε αργότερα η γνωστή σε όλους εταιρία Hermes, άνοιξε το 1837. Εντάξει, το πιάσαμε πάλι από πολύ παλιά, και αρχίσατε να νυστάζετε. Ας μπούμε στο ζουμί. Σίγουρα έχετε ακουστά τις δυο ξακουστές τσάντες που βολτάρουν σπανίως- λόγω υψηλού κόστους- ανάμεσά μας. Μιλάμε για την Kelly bag και την Birkin bag. Ίσως όμως δεν ξέρετε τόσα για την ιστορία τους.


Η πρώτη, δεν είναι η αγαπημένη μου- αν έχετε βέβαια μια παρόρμηση να μου την αγοράσετε, θα είμαι ευγενική και θα την κρατήσω. Πήρε το όνομά της από την ηθοποιό/ πριγκίπισσα του Μονακό Grace Kelly. Είχε δημιουργηθεί τη δεκαετία του ’30 αλλά το 1956 έγινε διάσημη όταν η Πριγκίπισσα την κράτησε μπροστά από την κοιλιά της για να κρύψει την εγκυμοσύνη της. Όταν οι παπαράτσι από όλο τον κόσμο την απαθανάτισαν κρατώντας την τσάντα, γεννήθηκε η θρυλική Kelly bag. Η τιμή της ανέρχεται σε μερικές χιλιάδες δολάρια.

Η δεύτερη είναι η αδυναμία μου. Πήρε το όνομά της από την ηθοποιό Jane Birkin το 1981 όταν ο Jean-Luis Dumas (διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας) βρέθηκε συνταξιδιώτης με την ηθοποιό σε ένα αεροπλάνο. Η Jane του εξήγησε ότι δεν έβρισκε μια τσάντα ταξιδίου να της ταιριάζει και έτσι της σχεδίασε την τσάντα και της έδωσε το όνομα Birkin. Αυτή είναι ακριβότερη από την Kelly. Μπορεί να φτάσει και 150.000 δολάρια. Κανονικό σπιτάκι δηλαδή. 
 
Και αφού πήρατε κι αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να μαζέψετε τα χρήματα και να την αποκτήσετε. Πλάκα κάνω. Πάρτε καλύτερα κανένα σπίτι, ή έστω αυτοκίνητο μ’ αυτά τα λεφτά (αν τα έχετε). 

Μπορείτε βέβαια να τις ονειρεύεστε και να τις θαυμάζετε άνετα. Αυτό είναι εντελώς δωρεάν. Προς θεού όμως, μην τρέχετε στους απανταχού μαύρους/ κινέζους για μια απομίμηση. Αν δεν έχεις the real deal, πάρε καλύτερα κάτι που είναι εξίσου όμορφο αλλά δεν φωνάζει από δέκα χιλιόμετρα «Που είναι η μπανάνα μου»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου